Recenze (61)
Já, kocour (2016)
Sranda byla.
Štvanice (1946)
Az na ten zvrat ve dvou tretinach filmu a "levny" konec antagonisty, docela uchazejici noirovka.
Vetřelec ³ (1992)
Po uzasne jednicce a nabusene dvoujce tu mame Skotsko Irsky ochotnicky spolek v utrobach cisticky odpadnich vod. Tohle neni horor a uz vubec ne akcni. Tohle je scifi drama s trochou krve. Pro me pri prvnim shlednuti velke zklamani.
Krásky (1981)
Kdo by to byl řekl, že v ruce 81 předpoví docela přesně budoucnost
Happy Valley (2008)
Dokument o lidech trpici zavislosti na lecich proti bolesti. Vypraveno z pohledu rezisera, ktery se sam stal primim svedkem tragickych udalosti NEJEN v jeho vlastni rodine.
Old Boy (2003)
Kdyby děj tvůrci trochu učesali a prostřihali, mohl být film daleko silnější. Každopádně po vzhledové a zvukové stránce nemám co bych vytkl.
Invaze U.S.A. (1985)
Parádní záporák, hláškující veverčák s dvojicí micro UZI komplet v denimu, tuny výstřelů a mraky explozí. Co víc si můžeš přát?
Policajt nebo rošťák (1979)
Časy jsou zlé, Kamile.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Hercule Poirot se s kámošema rozhodne unést letadlo a zaparkovat s ním před Bílým domem. Jack Burton s naškrobeným límečkem a tanečnice z Posledního skauta mu v tom zabrání. Pohodová akce na víkendové odpoledne.
Trias útočí (2010) (TV film)
Suše hláškující hlavní představitel, okouzlující manželka v rozvodovém řízení, kraví exkrementy, oplácaná khaleesi, britský záporák a milenec v jedné osobě a několik nesmrtelný dinosauřích kostí, které pohromadě drží indiánská kouzla. Překvapil pokus o vývoj osobnosti jedné z postav. Nepřekvapily nádherně laciné speciální efekty. Trocha prostřihání by filmu určitě prospěla.