Recenze (56)
Tým SEAL - Conspicuous Gallantry (2021) (epizoda)
Naprostý komediální nářez.Sekundární dějová linka s odhalováním příčiny výbuchu celého domu při akci Bravo týmu celkem zbytečná, ale napadlo mě to proč barák vyletěl do luftu o něco málo dřív než na to Clay přišel.
Tým SEAL - Frog on the Tracks (2021) (epizoda)
Paradoxně téměř bez akce, ale vlakový nerváček byl naprosto parádní.Zatím nejlepší část páté řady
Druhá světová válka: Na frontě - Poslední pokus (2023) (epizoda)
Tento poslední díl mě už moc nebavil a měl jsem problém ho vůbec dodívat. Jako celek je dokument velice osekaný na naprosté historické minimum a ochuzený o velké množství zásadních informací a událostí.Co ale velmi oceňuji jsou zrestaurované a obarvené dobové záběry.
Druhá světová válka: Na frontě - Invaze (2023) (epizoda)
Čekal jsem co bude ukázáno z operace Market Garden a ono vůbec nic.Úplně opomenuto.
Jízda smrti (2023)
Škoda, že vyděrače jsem odhalil už v prvních minutách filmu.
Beze stopy - Kam Li (2003) (epizoda)
Tento díl spíš měl být zařazen do první řady Odložených případů.
Odložené případy - Pedofil (2007) (epizoda)
Pachatele jsem správně vytipoval ještě před úvodní znělkou.
Odložené případy - Noční nestvůry (2005) (epizoda)
Předvídatelné již od začátku.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Mladé hvězdičky (2014) (epizoda)
Sexuální turistika.Jedná se o federální zločin trestající se třiceti lety vězení. Ten závěr byl fakt boží.
Zákon a pořádek: Zločinné úmysly - Nevinná zábava (2007) (epizoda)
Úplně přesně jsem od začátku tušil, že to skončí tak, jak to skončí. Že v tom gangy nemají prsty.