Recenze (101)
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Jako dalo se na to dívat, ale, jak už to bývá, bylo tam hromada nelogičností. Ta bezprizorně nezajištěná snajprovka na konci byla třešnička na dortu... :-D
Fighter (2024)
Nejlepší jsou ty pověstné indické tanečky :-D :-D :-D
Asteroid City (2023)
Nezážívná hovadina. Jedna hvězda za vizuál to nezachrání...
V žoldu smrti (2022)
Jedna věc mě tam vadila. Oni ho vykopnou bez skrupulí a on pak vzápětí s oddanou úctou srdceryvně salutuje vlajce... To si fakt mohli odpustit... Jinak fajn akčňák, na který se dalo v pohodě dívat...
Uvnitř (2023)
Až na dvě velké nelogičnosti (spuštěný alarm, pak požární poplach a nikoho zvenku to nezajímalo, hlavně, že tam měli krásnou velkou recepci) jsem se bavil a čekal jsem jak to vše dopadne...
12 hodin na odplatu (2022)
Nechápu, proč takové sračky dabují a áčkové filmy kolikrát ne...
Infinity Pool (2023)
Já blb jsem se nechal nachytat zdejším hodnocením, to byla zase psycho kravina....
Kam motýli nelétají (2022)
I přes delší stopáž jsem se vůbec nenudil. Pěkný lidský film bez přílišného patosu a klišé....
Arvéd (2022)
Tady si za přispění státních pěněz někdo splnil vlhký sen... Kdyby nebyla Wikipedie, tak bych ani nevěděl, co byl Arvéd vlastně zač... Film rozhodně není pro každého, vlastně pro nikoho, až na pár skalních jedinců, pro scénáristu a režiséra. Ani slušné herecké výkony to nezachránili. Doteď nechápu, jak jsem to vydžel až do konce, v hlavě mám totální maglajz, z kterého se budu dlouho vzpamatovávat...
Mimořádná událost (2022)
Ptákovina...., kdyby to plátno s jedoucí krajinou působilo alespoň reálně.... Zlatí Vlastníci...