Recenze (99)
7 životů (2017)
Bych ani nepoznal že to byl TV film, Netflix příjemně překvapil.
Velká čínská zeď (2016)
Čekal jsem katastrofu, ale o to víc jsem byl překvapen, mě se to líbilo. Parádní soudtrack.
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Film jede a má spád, akční pasáže jsou dobře udělané jen místy trochu chaotické, ale celkově film chytne a nepustí. SKvělá animace místy mi ani nepřišlo že se dívám na CGI film.
Aldnoah.Zero (2014) (seriál)
Po delší době jsem kouknul na nějaký mecha a líbilo se. Hudba a boje slušné. Jen ten hlavní hrdina by mohl ukázat i nějaké emoce.
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Od začátku do konce napínavé, sympatické postavy, zajímavý děj. Zhlédnuto na jeden zátah.
Daredevil (2015) (seriál)
Víc takovýchto seriálů od Netflixu... přesně takovýto hrdinský seriál tu chyběl - temný a brutální.
Young Justice (2010) (seriál)
Super seriál kde v hlavní roli jsou "sidekickové" slavných hrdinů. Stejně zábavný jako Justice League, napínavý děj a KidFlash je rozhodně zábavnější jak jeho mentor Flash.
Piráti (2014)
Pirátsko-banditský dobrodružný snímek, který pobaví. Souboje na moři i na souši prokládané vtipem, fajn hudbou i pěkným vizuálem. Hlavní trojice hrdinů je sympatická pirátská kapitánka a velitel zlodějské bandy + trochu bláznivý přeběhlík, který neví zda se má hlásit k pirátům nebo banditům, proto je hlavním zdrojem vtipu. TRAILER
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Na jeden zátah... Parádní "sci-fičko" až na WTF? konec
Appleseed Alpha (2014)
Deunan a Brie se vrací v prequelu a opět ukazují jak skvělý tým jsou. Tentokrát v lepším vizuálu i dějem s rychlým spádem jak už Aramaki umí.