Recenze (38)
Cyranův ostrov (2009) (seriál)
vydržel jsem to sledovat asi 2 minuty - never more!
Divočina (2006)
ubohá kopie Madagaskaru. Řekl bych, že 3D animáků s roztomilýma zvířátkama už tady bylo dost
Shrek Třetí (2007)
připadalo mi to o dost slabší, než předchozí 2 díly
Účastníci zájezdu (2006)
docela dobrá komedie - slušne se rozjíždí, bohužel to vypadá, že v poslední půlhodině už si scénárista s příběhem nevěděl rady
Útěk z vězení (2005) (seriál)
původně jsem měl hvězdiček 5, ale po shlédnutí 4. sezony jsem to musel snížit - jak už tady někdo psal, 4. série neměla vůbec vzniknout, je to místy spíš parodie :-)
Panic je nanic (2006)
tento film je nanic!
Skřítek (2005)
je to hrozná blbost a zneužití tak dobrých herců
Kameňák 3 (2005)
Ještě větší blbost než předchozí díly. Režisér Troška se musí stydět sám před sebou
Saw: Hra o přežití (2004)
Tak neco tak genialniho a zaroven brutalniho jsem uz dlouho nevidel! Neuveritelna atmosfera vas zcela pohlti az do necekaneho konce. Rozhodne doporucuju shlednout! Jeden z nejlepsich filmu posledni doby
Eurotrip (2004)
Jedna z těch lepších teeagerských komedií, nečekaně dobře jsem se bavil. Ta čtvrtá hvězdička je za skvělou Bratislavu a za to, že je to z poloviny český film