Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Bratrstvo neohrožených (2001)
1. ***** 2. **** 3.***** 4.*** 5.**** 6.***** 7.**** 8.**** 9.**** 10.***
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
One Tree Hill (2003)
Zákon gangu (2008)
Když si tak pročítám ty komenty...tak jsou tu jen dva druhy...Je to super, nebo je to o ničem... a celkové hodnocení je 82... Po 1 sérii jsem zhltnul druhou.. Po 2 serii jsem začal čekat co se stane ve 3 po 3 serii jsem odkrajoval dny co ve 4 bude.. Ve 4 serii, ktera ted bezi...se nemuzu dospat dalsiho dilu...v kazdym se to zamotava cim dal vice..