Recenze (659)
Avengers (2012)
V podstate dokonaly blockbuster. Efektna kombinacia akcie, dramy a humoru podporena dokonalyým vizualom. Pomstitelia su kazdy iny a kazdy dostane svoj priestor. Klobuk dole.
Bitevní loď (2012)
Bomba. Vizualna nirvana popretkavana zamernym klise a jednoduchym humorom. Proste jasna popcornova akcia a v tejto kategorii velmi, velmi vysoko. Aj Rihanna usla.
Hněv Titánů (2012)
Grecka mytologia vycucana na holu kost ale ako nenarocny akcnak sluzi viac nez dobre a bavil som sa cely cas. A 3D zafungovalo na vybornu.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Obavy boli zbytocne, skor ako vykradacka to posobi ako pocta znamym hitom a naviac Taylor Kitsch prekvapil. Spusta dobrych napadov a woola je proste bozia.
Nepřítel pod ochranou (2012)
Slusny thriller, ktory sice neprinasa nic nove no v ramci zanru kvalitka aj vdaka hercom.
Temný rytíř povstal (2012)
Hoci predchadzajuci diel zostane zrejme vrcholom, aj zavrsenie trilogie biolo fantasticke. Som spokojny.
Underworld: Probuzení (2012)
Tak neviem, snazi sa to tvarit ako pokracovanie prvych dvoch dielov a kvalitativne tak na urovni trojky a le asi tak. Kto nieje zrovna fanusikom serie, moze kludne pokracovat dalej.
Africké kočky: Království odvahy (2011)
Nieje od veci z casu na cas dat si nejaky dokument, zvlast tak podareny ako tento. Krasna africka priroda a skvely hudobny doprovod.
Anonym (2011)
Uz davno ma film z tohto obdobia takto nedostal. Jasne ze preskakovanie casovych rovin a velky pocet postav moze hlavne zo zaciatku vytvorit slusny zmetok no po jeho prekonani som dostal viac nez som ocakaval.
Auta 2 (2011)
Sice uz nie tak hrave ako jednotka, stale sa vsak jedna o nadpriemerny animak.