Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
Hvězdná brána (1997)
Pro mě, jakožto fanouška sci-fi, nejlepší seriál ve své kategorii. Přirostl mi k srdci mnohem více než Star Trek. Pravděpodobně tím, že ST se odehrává v budoucnosti, kdežto SG v současnosti. Sice nejde do hloubek psychik jednotlivých postav - v tomto ohledu si celý seriál vystačí se smrtí O'neillova syna, potlačovaného vztahu O'neill-Carter, Teal'covým snu o svobodných jaffech a Danielovou unesenou ženou - ale nějak mi to nevadí. Samozřejmě jako každý seriál trpí neduhem dobré/špatné epizody (snad kromě Futuramy a Friends, kteréžto jsou dokonalé), ale naprosto si mě získal a s radostí očekávám každou další epizodu. Bohužel mám i pár výtek - jaffské skládací masky - proč zmizely? Působily skvělým dojmem. Plukovník Mitchell - zdaleka si mě nedokázal získat jako O'neill (se dvěma el). Teal'covy vlasy - proč, proboha? Vždyť holohlavej vypadal naprosto cool, s vlasama vypadá...no divně. Nemluvě o tom, že mu odebrali tyčovou zbraň a dali P90 (do každé ruky jednu). Vypadá jak hrdina z béčkových akčních filmů z počátku 80. let. Nebýt těchto a dalších, dal bych o 10% vyšší, takhle 85%. A k té neoficiální anketě o nejoblíbenější postavu - Teal'c. Jeho stoický klid je úžasný a v některých situacích i vtipnější než cokoli jiného a nepředabované "Indeed" nepřekonatelné (a pravděpodobně nejvyslovovanější slovo v celém seriálu).
Futurama (1999)
Červený trpaslík (1988)
Hospoda (1996)
Chůva k pohledání (1993)
Na tenhle sitcom se podívám vždycky rád. Nedosahuje zdaleka kvalit ani kultu Red Dwarf, Simpsons atd. ale jako podvečerní zábava před filmem vynikající. Nilesův suchý, britský humor v podání Vladimíra Čecha je úžasnej. Tenhle pořad mě prostě, i přes jeho naprostou stupiditu, vždycky pobaví a to je jeho účel. Co si přát víc? (možná menší hlavu chůvy Fine)