Recenze (550)
Madam Web (2024)
blbost, ale dalo se to dokoukat...
Duna: Část druhá (2024)
Dokonalé. nemám slov. Teď na mě působí i lépe jednička, která tak zasela semínka a dvojka dokonale sklidila!!!! Knihy jsem četla a říkala jsem si, že to nepůjde snadno převést do filmové podoby (jako ten starší film), ale omyl. Naprosto dokonalé!!!
Jak přežít svého muže (2023)
Bylo to děsně pitomý a ty herecké výkony strašné (no dobře, ne všechny). No ale dokoukala jsem to. Takže nedávám odpad.
Blue Beetle (2023)
Bylo to vtipne a celou dobu jsem se bavila. Určitě tam mezery jsou, ale byla to zabava 🤣🤣🤣
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
La'an udělala narážku na Buffy, kde také byla muzikálová epizoda a Anya zpívala o tom, jak se bojí králíků :-D !!!!! Paráda !!! A přiznávali během zpívání odhalovali svoje tajemství :-)
Meg 2: Příkop (2023)
je to zábava a nemůže se to brát vážně :-)
Star Trek: Podivné nové světy - Tamhleti staří vědci (2023) (epizoda)
Nesmírně jsem si to užila od začátku do konce! Druhá sezóna mě obecně dostala víc než ta první!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Akční porno. Hodně akce, málo příběhu. Hvězda dolů za ten konec.
Avatar: The Way of Water (2022)
Hezké, ale únavně dlouhé. Trochu jsem se bála, že mi to zkazí první díl, tak jako to bylo u Matrixu a doufala v Terminátora 2. Nestalo se ani jedno. Jak bylo těch postav tolik, tak mê až zase tak nebraly. Puberťáci jednají proti příkazům rodičů a má to zlé následky - připomnělo mi to filmy pro děti. Všichni měli prostor a vlastně nikdo. Nebo se jen nepředvedli? Mraky záběrů na nový svět, ale už to nebylo takové wow jako jednička. Spíš jsem si říkala, kdy už to skončí. Nuda. Na závěr bitka a pak se mořští bojovníci úplně vytratí. Proč? Odpověď bohužel je: protože teď se musíme zaměřit na hlavní postavy… A tohle má mít dalßí 3 díly? Proč? Jen kvůli penězům. Rozhodně ne kvůli skvělému příběhu.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Nejlepší!!! Marvelovsky horor!