Recenze (231)
Stalker (1979)
Výborná kamera, o tom žádná, ale jinak film o ničem... Dva soudruzi si objednají zážitkový výlet, spíše taková škola v přírodě kombinovaná s opičí dráhou a stezkou odvahy... Film je napínavý tím, jak pořád čekáte, až se něco stane... jenže řekněme si to narovinu, ono se nic nestane :-)
Jaderná havárie v Three Mile Island (2022) (seriál)
Příliš americké, emočně uřvané a zbytečně roztahané do mnoha dílů. Pořád opakují stejná fakta dokola, celkově nuda a ztráta času.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Docela dobrý náběh, ale konec je takový americký, uřvaný. Nevím, proč všechny filmy musej takhle pojebat :-(
Podvodník z Tinderu (2022)
Návod pro vypatlaný IG zlatokopky. První půlka napínavá, chvílemi skoro uvěřitelný dokument. Druhá půlka trapná holčičí pomsta. To je tak, když se mezi dvě blonďatý pipiny dostane jedna bruneta, která aktivuje mozek.
Vlk a lev: Nečekané přátelství (2021)
Pěkné záběry z přírody, ale příběh samotný je poměrně fádní.
Armáda mrtvých (2021)
Konkurz na nejméně sympatické herce a tomu hloupému pověste na krk brýle. Hodně béčkový Zombieland, nesmyslně dlouhý úvod, celkově nuda. Když máte flexu a můžete přeříznout 2mm pletivo, je určitě lepší vyřezat díru do panelu.
Přání Ježíškovi (2021)
Začala to Láskou nebeskou, když si z ní Poláci udělali vlastní remake jako Listy do M / Noc plná zážitků [ https://www.csfd.cz/film/315260 ]. No a pak nějakého Čecha napadlo vzít ten polský remake a přetočit to jako vlastní film. Pokud jste neviděli polskou verzi, tak se vám ta česká líbit bude, jinak je to samozřejmě jen práce přes kopírák.
22. července (2018)
Zajímavý dokument, ale příliš americké, je to víc o Ronu Weasleyovi než o Breivikovi. Konec je pak zbytečně ufňukaný, čekal jsem více faktů.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Konečně dobrá česká komedie, která má myšlenku a zápletku. Palec nahoru.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Nový Truman Show, a přesto originální nápad. Pěkné