Recenze (139)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Závěrečné hodnocení seriálu “Problém tří těles”: Díl od dílu lepší a lepší, opravdu jsem nadšený. Kromě skvělé vizuální stránky a efektů celého zpracování jsem již dlouho v žádném seriálu neviděl tak super a sympaticky zahrané všechny důležité postavy a tak pěkně podané jejich vzájemné vztahy a přátelství. Začátek seriálu je pozvolný a ti, kdo nečetli předlohu, můžou být možná zprvu trochu zmatení (je to fakt celkem složitější zápletka i v knize a klobouk dolů, že ji vůbec byli schopni natočit), tak od 4. dílu do sebe ale vše začne krásně zapadat.
Star Trek: Podivné nové světy (2022) (seriál)
Pro fandu Star Trek fantastické!
Sandman (2022) (seriál)
Jeden z nejzajímavějších seriálů letošního roku. Hodně povedené!
Všechny staré nože (2022)
Výborný napínavý film plný zajímavých zvratů. Překvapení, tak dobrý jsem to nečekal.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Slušná věcička! Téma "lidských her" bylo sice zfilmováno už mnohokrát, ale tohle je jedno z nejlépe pojatých. Dramaticky i psychologicky hezky zpracované a slušnej masakr, nic pro slabé povahy. Některé ty psychologické aspekty se sice rozebírají až moc hluboko a zbytečně dlouze, ale není to nic hrozného. Celkově 4* a tuším že se dočkáme druhé série.
Clickbait (2021) (seriál)
Jsem v půlce a zatím hodně dobrý! Dobře natočené, chytlavý příběh, slušně zahraný. Doufám, že nepokazí závěr. P.S. Tak dokoukáno a výborný až děsivý co se fakt může stát.
Black Widow (2021)
Co to blbnete s tím nízkým hodnocením? Film je skvělý, zábavný, dobrá akce, uvěřitelný příběh a herecké obsazení super a dost sexy ;-) Za mne spokojenost.
Lupin - Série 2 (2021) (série)
Druhá série o dost slabší než první. Bohužel slibný úvod do prima detektivky nepokračoval 2*
Pine Gap (2018) (seriál)
Podařený čistě špionážní seriál s celkem aktuální a reálnou zápletkou.
Půlnoční nebe (2020)
Nechápu ta nízká hodnocení. Interstellar to není, je to úplně jiný typ filmu, ale pro mne super.