Recenze (139)
Banda (2019) (seriál)
První čtyři díly jasných 5*, bohužel poslední čtyři naopak s bídou za 3*. Ale i tak je to skvělý počin.
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Skvelý, skvělý, prostě skvělý. Druhá série paráda. Potěší srdce každého fandy Star Trek.
Luther (2010) (seriál)
Parádní detektivka se skvělým Elbou. Slabší části jen vyjímečně, jako celky je každá ze sérií paráda.
Odstřelovač (2007)
Docela dobrá akce. 1. serié je trochu slabší 85% protože ten příběh většina zná ale 2. série je paráda tak na 95%. Na 3. jsem zvědavý.
Expanze (2015) (seriál)
Lidi, to je ale milé překvapení! Konečně slušnej sci-fi seriál s dobrým dějem a zápletkou.
Gomora (2014) (seriál)
Byl jsem trochu skeptický, ale tenhle seriál je překvapivě dobrej a děj i uvěřitelnej. Kdo máte rádi příběhy z mafiánského prostředí, tohle si určitě nenechejte ujít.
Nobel (2016) (seriál)
Fakt dobrý! Sympatický hlavní hrdina, uvěřitelný příběh. Severská kinematogtafoe poslední roky fakt válí!
Blade Runner 2049 (2017)
Hate it or love it. Jinak to s tímto filmem nejde. Pro mne osobně nádherná dějová, vizuální a zvuková věc!
Americký zabiják (2017)
Náhodou slušná akce a napínavý. Nechápu ta nízká hodnocení.
Wind River (2017)
Prostě režijní, herecký i příběhový nářez. Skvělý!