Recenze (1 406)
Absurdistán (2006)
Půl napůl, takže 50 dobrý :o) Jinak dobrý téma, horší zpracování. No a pro Emeričany, je tenhle film taková menší noční můra :o)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Křupky, víno a zabít nudný sobotní večer. Takže nic pro mě.
Acid House (1998)
UK film na drogách, který se dá sledovat bez drog. Tak celej na drogách nebyl, ale ujetej byl slušně, tak nějak slušně po anglicku :o)
Addamsova rodina (1991)
Okouzlijící Wednesday a roztomilý Festr ... s nimi bych se nebál bydlet :D
Addamsova rodina 2 (1993)
A proto jsem se rozhodla tě skalpovat a tvoji vesnici vypálit :D Ty wole, to je prostě maso. :)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Jo Adéla, ta vás bude mít vždycky ráda :o)
Agatha Christie's Poirot - Viděla jsem vraždu (2010) (epizoda)
Včelky se topit nemaj a že zahradník bude vrah, nebylo až takové překvapení ...
Agent Cody Banks (2003)
Tohle není pro dospeláky, a já si přitom chtěl u kávy dívat na lehkou oddychovku ... a přitom jsem to jen protrpěl.
Agenti dementi (2003)
Trocha humoru, trocha slušných triků, nějaký praštěný lidičky, pytel ptákovin, osolit, opepřit a děti, už se to nese ...
Agenti nula nula (2004)
0 x 0 = je vždy nula ...