Recenze (1 406)
Agentky D.E.B.S. (2004)
Šaškárna s holkama co běhají s robertkem v rozkroku a když dojde k fackovačce, tak je to jak baletky na karate. Po chvíli punkový klub, v kterým frčí poslední model disca ... no ty koky ... za chvíli přijde nášup s blízalkama, a to už tak nějak jeden tápe, jestli je to akční komedie, nebo lesbi-show ...
Agentura Puzzle - Pohřeb (2004) (epizoda)
Televizní, a to mluví za hodně, a hlavně za množství nesmyslných chvil a chyb. A taky za hrubou režii ... a taky za ten šláný odfláknutý herecký výkon všech zúčastněných ...
Agentura Puzzle - Přízrak (2004) (epizoda)
Televizní, a to mluví za hodně, a hlavně za množství nesmyslných chvil a chyb. A taky za hrubou režii ... a taky za ten šláný odfláknutý herecký výkon všech zúčastněných ...
Agentura Puzzle - Strach (2004) (epizoda)
Televizní, a to mluví za hodně, a hlavně za množství nesmyslných chvil a chyb. A taky za hrubou režii ... a taky za ten šláný odfláknutý herecký výkon všech zúčastněných ...
Agent v sukni (2000)
Málo ztřeštěný, málo komediální a tak v celku nedotažený, ale i přes komediální nedostatek, se to dalo dokoukat.
Agent v sukni 2 (2006)
Stejný jako jednička, škoda ...
Agent WC 40 (1996)
Nevinný Leslie Nielsen stále ve své skvělé parádě ...
Agent z Hong Kongu (2001)
Tak je to stále ten správný Jackie Chan, ale tady postrádá jednu ze svých typických vlastností, humor ...
Agora (2009)
Celkem dobrý, jen Rachel Weisz mi na roli Hypatie nesedla ... No a co náboženství a jeho vliv na vzdělaný svět? Tak lépeji to zvěčnit nešlo ...
Ach, ty vraždy! (2010) (seriál)
Jako milovník detektivních a kriminálních příběhů bych musel ... i když jak vidím, že v tom má prsty Halina, tak pardon, už chápu ...