Recenze (1 406)
Happy End (1967)
Jak mi tohle mohlo tohle skvostné dílko tolik let unikat?
Hardcore Henry (2015)
Libuji si v těhle filmech, kdy není chvilka na oddych. Nestihnete popcorn, nestihnete zívnout ... Z počátku ani nestíháte wo co go. Ale je to jen chvilka než se rozkoukáte. Dlouho jsem čekal na tenhle počin. Jasně Kick Ass už takový menší záchvěv měl, ale tohle bylo dotažené do konce. Pro herní fajšmejkry je to neskutečná bomba, neskutečná jízda. Takže jsem si tu jízdu neskutečně užil :o)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Dětská fantazie, která nás všechny pohltila ... někdy mám takový dojem, že nám autorka do textů zamíchala nějaké zaříkadla :o) když nás to všechny baví ...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jde jen o hezkou podívanou, a triky. Nebudu zastírat, tvůrci dali díky trikům laťku hodně vysoko, tohle se bude těžko překonávat.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Závěr se vší parádou. Opět byla o kousek posunuta laťka s triky, nezávidím pokračovatelům, tohle se bude těžko překonávat. PS: vada na kráse, nebyla na konci slza na mé tváři, asi málo tlačili na housle ...
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Ve světě kouzel je vždycky hezky, i když je tam v podstatě dost temno a bluvno :o)
Hašišbába (2012)
Je to asi nejlepší film, co tento režisér natočil, ale určitě to není nejlepší film na toto téma. A to ani ve Francii ... k dokonalosti samo sobě chybělo takové to typické Francouzské bláznění ... ale jinak jsem se nenudil, takže dobrý :o)
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Já si oblíbil Naomi, ta vždycky věděla co chce :o)
Helena (2012) (seriál)
Plechová huba a ještě se kolem ní točí seriál. Ještě kdyby to bylo aspoň trapasně k smíchu, aspoň malinko ...
Hele vole, kde mám káru? (2000)
až na pár vtipných scén, celkem nuda.