Recenze (1 406)
Amélie z Montmartru (2001)
Příjemný film, s příjemnou Amélií, nenechá na duši nic jiného, než příjemno :o)
Americký sniper (2014)
Na to, že v tom má prsty Clint Eastwood, to není zase až tak špatný ... myslím však jako z pohledu děje, akcí, scény ... Jinak velký temný stín v tom nechává přeamerizovaná ideologie ... v které se však právě Clint Eastwood dost rád vyžívá.
Američan (2010)
Tušíte, tápete, nevíte, ladíte, trpělivě čekáte, na tu chvíli, kdy se provalí kdo je kdo a proč kdo komu. No, a když se to provalí, tak s tou největší parádou na konec. No a abych nezapomněl, Clooney je extra třída ve svém oboru ...
Amores perros - Láska je kurva (2000)
První film, kdy jsem byl pozván mexičany do jejich soukromí kuchyň, ložnic a podsvětí. Žádný sombréro, jako doposud, ale drsná realita dnešního Mexika? Po shlédnutí nemůžu věřit, že je to jinak.
Andělé a démoni (2009)
Knihy nečtu, takže nemůžu porovnávat. Jinak to byla docela fajne podívaná, až tedy na ten závěr, ten byl trošičku přepísklej.
Anděl Exit (2000)
Prostě Anděl v exitu ...
Anděl Páně (2005)
Trojan nikdy nezklame ....
Android: Apokalypsa (2006) (TV film)
Tak tohle bylo i na mě moc, jsem schopen zkousnout kdejakou kravinu, ale tohle byla opravdu mega kravina se vším všudy ...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Tak pár dílů se dá, ale pak to omrzí a přejde v jednotvárnou nudnou opakovačku, i když je na místě podotknout, že výchovný efekt to má, a to kurva dost silnej ....
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
I po 80letech uslyšíte mezi lidmi Anton Špelec ostr... a to o lečemž vypovídá.