Recenze (1 406)
Brak (2002)
Režisér natočil snímek v době svých studií, což mu na kvalitě nic neubralo, ba snad i přidalo. Snímek je hodně nedoceněný/nepochopený. Pravděpodobně svým osobitým stylem černého humoru, kterého je v něm na rozdávání. Bavil jsem se v kině celou dobu a dovolil si snímek shlédnout od jeho prvoshlédnutí, ještě několikrát.
S čerty nejsou žerty (1984)
"Máchale spadlo ti to, seber to" :o) Pohádka, která si zaslouží být každý rok v TV programu. Pohádka, která neomrzí.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Vždycky když shlédnu filmek z produkce s razítkem GB, říkám si proč jsem se na tom ostrově ksakru nenarodil, když mi ten jejich humor tak lichotí :) Lehká, svižná, černo-humorná komedie k sušenkám a čaji. Mám rád věci, po kterých je zbytek dne veselejší a tahle je jedna z nich.
Tobruk (2008)
Po reklamní masáži na film, jsem nečekal nic světoborného. Nakonec se z toho vyklubal parádní váleční film. Nemám co vytknout, snad jen že by půl hoďka navrch nebolela, ještě by bylo co vysvětlovat.
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
Romantika jde často mimo mě, jenže u tohoto jsem vydržel přes dvě hodiny bez hnutí, bez vody, bez jídla. Co bych nevydržel, vydržela to Mathilda a dočkala se. Vydržel jsem to s ní a dočkal se taky. Neskutečně dobře sehraný příběh. Nemám námitek, snad jen ten nechutně posmrkanej kapesník na závěr :)
Batman (1989)
O příběh nejde, jde o Batmana a ten je dokonalej. Od kostýmu až po akci. I dnes bych chtěl být Batmenem :o) Bez Jacka Nicholsona a Kim Basinger, by ale nebyl Batman jako film kompletní.
ZANOX - Kockázatok és mellékhatások (2022)
Smyčky v čase? Ty nikdy neomrzí, a je jedno jestli je to temešvároš, nebo po padesáté ...
Prezident Blaník (2018)
Pravda a láska zvítězí, čůr ... Tohle prostě nemělo chybu :D
MOST! (2019) (seriál)
Hlášky z ulice, lidi z ulice, život ulice ... v tomhle seriálu se najde každej, úplně každej :D
Všechno nejhorší (2017)
Přesně to, že od toho nečekáte nic. A ono to dalo víc, než se čekalo. Jako horory nerad, ale nečekal jsem až takovou porci zábavy :)