Recenze (1 406)
Temný rytíř povstal (2012)
Je mi jedno kdo má na sobě Batman oblek. Vždy to byl Batman, a nemyslím že by tomu tak bylo vždy jinak ... a tak je tomu i tady. Batman navždy a díky za něj :o)
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
A vyvracej to velmi dobře ... anebo jak věda dokáže bavit :o)
Human Traffic (1999)
Extra hvězdná jízda ...
Kingsman: Tajná služba (2014)
Tak nějak jsem dost často viděl záběry Kick-Ass, ale tady se není čemuž divit, když je to ze stejné dílny :o) Jinak bondovka se vším všudy ... není co moc vytknout.
Pomsta Růžového pantera (1978)
Legendární a těžko překonatelný Clouseau ...
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
Legendární a těžko překonatelný Clouseau ...
Komisař Clouseau na stopě (1964)
Legendární a těžko překonatelný Clouseau ...
Růžový panter (1963)
Legendární a těžko překonatelný Clouseau ...
Argo (2012)
Jako kdyby se ten film točil v tom roce. Skvělá atmosféra, skvělá kamera, akce, napětí ... i když jsem tušil jak to dopadne, stejně jsem trnul. Skvělý film ...
Divoké historky (2014)
Až na tu finální poslední, je to opravdu směsice divokých historek. Dalo by se říci, surových historek ...