Recenze (1 406)
1612: Kronika smutných časů (2007)
Líbilo, jak bitvami (dobívání hradu nemělo chyb, hlavně dělová odstřelovačka), tak mystickými vsuvkami, hereckými výstupy, slušnými triky, obstojným příběhem, hezkou krajinou, a nemyslet na jinou ... Carevnu ...
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Bez obalu, stále dobrá podívaná :o)
Planeta Země po vymření lidstva (2008) (TV film)
Na věky věků a nikdy jinak, kdepak, po nás potopa, aneb v prach jsi, v prach se obrátíš.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Bez Harrisona by nebylo Indiho ..
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Ronin (1998)
Skvělý Niro, skvělý Reno, skvělý film. Jedno však tvůrcům neodpustím, co bylo ksakru v tom kufru ...
Cash (2008)
Francouzský filmy jsou vždycky skvělý, tak tomu bylo, tak tomu je a doufám, že tak tomu i bude :o) Jinak jsem se obával, že když tolik zvučných jmen, že to bude jedna velká francouzská kaše, ale kdepak. Kaše to sice byla, ale jemná dětská krupicová, s čoko polevou a výběrovým máslem navrch. A závěr? Dobře si nás někdo podal :o)
Thor (2011)
Pominuli, že Thor umí bez přípravy emericky, tak je to v celku velmi príma podívaná. Od triků, přes kostýmy, akci až po samotné herce, není co vytknout ... pěkný :o)