Recenze (1 406)
Grandhotel (2006)
Každý jsme nějakým způsobem ujetí, tak se za to nestyďme :o)
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Typicky Britské, typicky drsné, prostě humor k pohledání :o)
Tráva (2005) (seriál)
První 3 série jsou hustě vymazlený, hustě vyčouzený, hustě vydrsněný, hlavně se nenudíte a chvíle čekání na další díl je utrpením, pak přijde 4 série a s ní přijde zlom, kdy se začnete nudit a trpět, ale i tak je to skvělý seriál, který střídá zápletku za zápletku, včetně finálního "plánu C" ...
Saltová (2010)
Akční béčkoviny beru s rezervou, ale tuhle jsem si vychutnal, aneb co vše může James závidě Evelyn.
Případy detektivní kanceláře Ostrozrak (2000) (seriál)
Mě to neurazilo ... a Vetchý to moc hezky zahrál.
Ženy v pokušení (2010)
Vilma vlezla na scénu a smíchy jsem se dusil :o)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Jean Reno, Audrey Tautou, Tom Hanks a jedna šifra od Leonarda. Já si myslím, že všemi velmi dobře zahraný ... a děj se taky neflákal ... takže 1+1+1=4 PS: knihy nečtu ...
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Na pár nesmyslných a přehnaných chvilek, to bylo v celku slušně natočený, řádně emotivní, dostatečně sugestivní ... a po herecké stránce to byl luxus.
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
aneb život na pavlači ... :o)
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Hm, ranč s kozou, slepicemi, psem, králíky, potrhlou ale smýšlivou babičkou, nafintěnou Elis, bratry, maminkou a tatínkem, čili Kudrnovi. Příjemné, neagresivní, oddechové, komické, přírodní ...