Recenze (1 406)
My z konce světa (1975) (seriál)
Hlavně díl s lavinou, ten se zaryl hodně hluboko do paměti. V horách bydlím, hory mám rád, proto mi ten seriál vyhovoval :o)
Tmavomodrý svět (2001)
Mnoho filmařů se podívalo do světa letců RAF a mnoho jich vytvořilo skvělou podívanou, a ani tady filmový mančaft nezklamal.
Stmívání (2008)
Je lidská krev sladká? Asi to budu muset někde zkusit :o)
Já, robot (2004)
Porouchal se vám robot? Will Smith vám jej opraví, je na to machr :o)
Obchodník se smrtí (2005)
Ilegální obchod se zbraněmi na růžovo. To ale neznamená, že to byla procházka rajskou zahradou. Co chvílemi jsem trnul, jestli to cvakne. Uf, necvaklo, úžasné, z čeho všeho se dá v klidu vybruslit :o)
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Sádlo, kroupa, chvátám, to nejde zapomenout :o)
Ukradené Vánoce (1993)
Animace 5 hvězd, Horor 5 hvězd, komedie 2 hvězdy, muzikál 4 hvězdy ... sečteno, podtrženo a máme to za 4 hvězdy pane ...
Prachy dělaj člověka (2006)
Tři skutečné loupeže na jednu partu, která měla tolik smůly, že by tomu ani jeden neuvěřil, ale já uvěřil :o)
Sněženky a machři (1982)
no a že to nebylo jinak, když jsme byli na lyžáku :o)
Snowboarďáci (2004)
Slušná jízda, u který jsem slintal smíchy a to nejsem žádný týnejdžr .... :o)