Recenze (1 406)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Na přírodě se dají vždy natočit ty nejlepší snímky, tedy za předpokladu, že se toho ujme zkušená parta lidí.
Čistá práce (2008)
Děsím se filmů s nálepkou "podle skutečné události". Jenže tu jsem se děsil zbytečně. V celku je to čistá práce, bez sebemenších skvrn ...
Občanský průkaz (2010)
Doba, na kterou se nedobře vzpomíná a tento film ji připomněl ve své plnosti a nahotě. Ještě teď mne z toho mrazí, jak sugestivní je to film. Jak vystřižený z našeho mládí. Provokativní mládež, co si nenechala nic líbit. Pamatuji si na své vymydlené číro, do kterého jsem zasekl od zrudlé soudružky učitelky podaný hřeben, aby celá třída prskala smíchy a já hrdě vyšel ze třídy za řevu paní soudružky, že tohle je vrchol a že to takhle nenechá. No nic stejně jsem tu špatnou známku z mravů měl vždycky, tak co :o) I přes to všechno se na to hezky vzpomíná, ale raději to dnes ... I tak děkuji za skvělý film, děkuji.
Zbytečná krutost (1984)
Ta krutost tam je a její tam dost, a přesto je to jemný, něžný film :o)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jedinečný nepřekonatelný útěk z vězení s projevem přátelství až za hrob ...
Slavnosti sněženek (1983)
Film, který lze sledovat do oblbnutí a furt bude bavit.
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Poučný animovaný dokument a ještě k tomu je srandovní .... Tak nějak bych si dovolil tvrdit, že je určený pro všechny věkové skupiny, i když původní záměr byl asi dokument pro děti ...