Recenze (1 406)
Ďábel se třemi zlatými vlasy (2009) (TV film)
Plaváček mohl být větší fešák. Pekelník mohl být trošičku více drsnej. Král trošičku méně trouba. A princezna, ještě že tam aspoň ta byla.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Napínavý příběh z temného prostředí. Který nezkazí ani horší herecké výstupy některých postav. Prostě Strach ví co chce, a my jsme za to rádi :o)
Děsnej dupák (2009)
Vagínový beatbox, bylo tam ještě něco zajímavého?
Devatero řemesel (2009) (pořad)
Viděl bych to na lepší moderátory, a pak by to i šlo ....
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Slušné zakončení trilogie, ještě teď mi běhá mráz po zádech. V celku nebyla chvilka, kdy by se něco nedělo. Vlastně mi těch 140 minut silně sedělo. A nejsilnější moment? Těch bylo, od prolomení mlčenlivosti u soudu, až po napínavou chvilku s blonďatým opičákem v cihelně, kdy netušíte čím se Lisbeth bude bránit ...
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Mě to dostalo. Hlavně pohyb kamery. Ta věděla kudy kam se má dívat. K tomu vetřelá hudba. Skvěle vybraní herci. Dobrý prostředí. A moment, kdy blonďatá přerostlá opice, táhla polomrtvou Lisbeth za nohy do díry, se mi zaryl hluboko do paměti. No, nebudu mít dnes asi hezké sny ...
Dům U Zlatého úsvitu (2009) (TV film)
Jo, příjemný pokoukání ...
Expozitura (2009) (seriál)
Jako milovník krimi, nemohu jinak, než že dobrý, což je za tři :o) i když první díl, je slušný napínák a hezky mi cuchal nervy, uvidíme, jestli si mě tento seriál dostane, tak jako třeba kriminálka Anděl :o) Takže je to za námi, a z cele z hola mohu říci, že úspěšně. Každý díl si mě podal, každý díl bodoval, každý díl napínal co to šlo. Nervák to byl až do konce, tak jak se u pořádné krimi sluší a patří. Po skončení jsem to dal na 4 hvězdy.
G. I. Joe (2009)
Tyhle akční slátaniny moc nemusím, ale tohle byla prima oddychová 2hodinová řezba :o) Bodové srážky za místy odfláknuté triky a provařený děj.
Goemon (2009)
Nemám rád fantasmagorický přemrštěný filmy, kde je více triků, než blech. Jenže tohle to s triky umí a nejen s triky.