Recenze (1 406)
Carrie (2013)
Čtu jen filmy, takže nevím co předloha, ani jakákoliv jiná poloha, ale tady je to v poloze, hladce obratce, do pekla rovně a pak z kopce ...
Temné údolí (2014)
Již tu mnohé bylo řečeno a tak mohu snad jen přidat, že krutě překvapilo :o) a v závěru letmý ladný úsměv, že je náboj navíc a ona winchestrova paráda v plné akci. Jak rád jsem ji viděl :o)
Noc v muzeu: Tajemství hrobky (2014)
Neuvěřitelné, že taková blbost dokáže vydělat prachy. U jedničky jsem aspoň cítil nějaký to napětí, úžas, prostě něco, i když už i tam jsem se moc nebavil, ale tady to byla jedna trapnost na druhou a tohle nemohlo bavit ani děti ...
Město nic neví (1975)
Na objednávku? Jinak si špatnost tohoto snímku nedovedu jinak vysvětlit ...
Správně praštěný holky (2007)
Bravíčko styl v rytmu gay punku ...
Zazděná (2009)
Do půlky to bylo i nějakém bububu a sem tam se mihl stín ducha. K tomu nějaké leknutí, nevypadalo to zle ... no a když už se jeden rozehřívá, tak to přejde ve frašku, kdy čím blíže k finále, tím více nudy ...
Udělení milosti se zamítá (2002) (TV film)
Čistá práce. A i když by se nemělo rýpat v minulosti, tak je to jeden z dalších důkazů, že je potřeba minulost stále připomínat ... aby někteří nezapomněli. Landa hudba. Scénář napsal život. Kamera, herci a Dolanský je frajer ...
Jak se zranit ve službě (1978) (TV film)
Žádná divočina to nebyla. Což bylo možná trochu i na škodu. Takhle to vidím jako film do počtu ...
Za bílého dne (1991) (TV film)
Dennehy si toho darebáka zahrál skvěle. V celku nebylo co mu neuvěřit. A v celku docela slušná westernovka. Sice o trochu více koní, než bývá zvykem, ale jako co by kdyby. Happy end byl ...
MR 73 (2008)
Čekal jsem krimi, dostal jsem psycho ...