Recenze (1 406)
Sněhurka a lovec (2012)
Tak takhle nějak si představuji zpracování omletého tématu. Jasně sice to chvílemi zavánělo kopirajtem, jako Johanka z Arku hadr, ale v důsledku byl děj tak silně emotivní, špinavý, věrohodný, že jsem to nevnímal. V celku dvě hodiny trikově, herecky, stylově, režijně nadprůměrné pohádky, díky :o)
Konečná (2013)
Za jak dlouho chceš ten scénář? Hele, do pátku. Oki. A kolik máme času na natočení, týden. Jo to dáme ... Tak hoši, jedem, do neděle to musíme mít zfouknutý.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Chyběl už jen blijící Dino. Byl by dobrej do party tolika chytrých hlav. PS: Ostrov se potápí jednou za xxx let, vše stojí, a když se náhodou potopí letos, tak vše spadne ...
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Mělo by se říct, že je to tak blbý až je to ... jo stále stále blbý. Po dialogu přichází vtip, ten však nepřichází, a tak je to až do konce ...
Underworld: Evolution (2006)
Pro modrý voči, kolem se točí, upíři a vlci, hlavně v noci ... no, ale modrý voči nejsou všechno.
Přízrak (1987) (TV film)
Lehká mrazivá krimi s lehkým rukopisem Kleina. Jen kdyby takových dnes bylo ...
U Konce světa (2013)
50/50 víc nemohu, a ani nechci. Prostě nic, žádný smích, žádný naježený chlupy, prostě nic. Plytká jednoduchá komedie z dílny skvělého režiséra? Proč ...
Eden (2005) (seriál)
Neladící hudba. Odbytá kamera. Kdyby ten seriál měl datum 1991, tak se to dá ještě pochopit, ale 2005... ?! Tohle nezachránil ani opět skvěle hrající Vetchý ...
Po stopách krve (1969)
Takových detektivek už dnes nepotkáme, škoda ... skvělá temná podívaná.
Stopař (2007)
Tak účel strachu to plní, sice ne na jedničku, ale plní. Jenže to je asi tak vše ... zbytek je zbytečná hysterie ...