Recenze (1 406)
Buď v klidu (2005)
Já bych řekl, že každý usiloval o to, kdo zahraje většího šaška :o)) A evidentně se v tom každý vyžíval. Tedy až na Travoltu a Thurman, ale těm by šaškovství neslušelo. Jo a co jinak? Co by, zapleté filmy jsou vždycky fajn :o)
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Dobrá hudba. Dobrý výběr herců. Vkusné záběry. Vtipné vyprávění. Pořádný příběh. Nevidím problém, že bych nedokoukal. Je to seriál, který hodlám dát celý :o) A taky dokoukal.
A-Team: Poslední mise (2010)
Akční film, má být akčním filmem. A to tenhle je.
Správci osudu (2011)
aneb, jak jsem potkal osud na hajzlu ...
Mission: Impossible (1996)
I agent by měl mít nějaké hranice snesitelnosti a pravděpodobnosti. Nemůžou být všichni 007.
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Štěstí je, že některé věci nejsou povinné ručením ...
Sedm let v Tibetu (1997)
Skutečný příběh ve skutečném Tibetu ...
Země ztracených (2009)
Je mi jedno jak co a kde a komu. Já se bavil a bavil jsem se dosyta. Už jen scéna s oříškem místo mozku Tyranosaura :o))
Atlas mraků (2012)
Tenhle film je jak rozpadlá kniha, sebraná, neposkládaná v pořadí stránek. Chaos v ději, lidi v reji, kdo komu, a s čím k čemu. Herci a triky, to jsou dvě hvězdy ...
Ďáblova pouta (2008) (TV film)
Chaos v občanské válce, kdy vám režie neodhalí kdo je kdo, a vcelku tápete, kdy kdo komu. Jen víte, že kvůli Angelice Bledé, muži opět rádi umírají ...