Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
oujes, tohle dílko nás všechny přežije :o)
Cesta z města (2000)
Příjemný mechový film z mechového prostředí :o)
Fargo (1996)
První film, který mi ukázal jak vypadá surovost v surovém stavu :.:
Samotáři (2000)
Já si myslím, že tenhle film je výbornej. No tak to každopádně, jako každej dobrej film ....
Big Lebowski (1998)
Neskutečně hustej týpek ....
S čerty nejsou žerty (1984)
"Máchale spadlo ti to, seber to" :o) Pohádka, která si zaslouží být každý rok v TV programu. Pohádka, která neomrzí.
Jedna ruka netleská (2003)
No počkej, jak počkej, no počkej počkej ..... no počkejte :o)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Dlouho jsem se držel od tohoto filmu dále. Nečetl recenze. Neposlouchal lidi. Žil v domnění, že to bude jasná béčkovina. Sakra, vědět už dříve, že je to až tak skvělá beztarostná pirátská jízda, koukal bych se na to v kině a nemusel se mačkat v první řadě, doma na gauči :o)
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Stále príma podívaná :o)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
tak i poslední díl se povedl....... :o)