Poslední recenze (188)
1923 (2022) (seriál)
Africká dějová linka, mi tam nějak nepasuje. Za mně asi nejslabší část z celé trilogie (1883 a Yellowstone) nicméně doufám, že Sklenář nakonec dorazí domů a druhá série již bude v cajku...:)
V měsíčním světle (2019)
První polovinu to byla solidní detektivka, poté se to bohužel začalo lámat směrem dolů a konec už ani nemá smysl komentovat...
Krakonošův poklad (2017) (TV film)
Velmi příjemné překvapení. Krásná filmová pohádka ve které nechybí úžasné přírodní scenérie, příjemný hudební doprovod, netradičně ztvárněná postava Krakonoše a v neposlední řadě, také velmi milá, hezká a sympatická hlavní hrdinka v podání Henriette Confurius. Pro mě osobně o level výše než Krakonošovo tajemství, které na mě místy působilo jako parodie. Zkrátka klobouk dolů před tím co Němci tentokrát předvedli.