Recenze (4 858)
Zabiják (2023)
Slabšie štyri hviezdy. Čakal som oveľa, ako som nakoniec dostal. Technicky problémy nenájde nikto, ale obsahovo je to ploché, je to v určitých momentoch neskutočne hlúpe, viď. začiatok, kedy máme pomaly 20 minútový vnútorný monológ neprekonateľného nájomného vraha, ktorý si sám povie, že jeho úspešnosť je stopercentná a pár minút nato urobí prúser a trafí inde, ako má. Určité veci sú skratkovité, nekonečné množstvo identít, pasov, platobných kariet, to sa pomaly zunuje. Akcia je dobrá, krvou sa extra moc nešetrí ale ani neplýtva. Fassbender si to dal na pána, ale keďže to bola one man show, tak moc konkurencie kvôli scenáru nedostal. Keď tak píšem tieto riadky, premýšľam pomaly o troch hviezdach, tak radšej končím, nech to nemusím meniť.
Neuvěřitelné příběhy - Dynoman a Volt (2020) (epizoda)
Plagát lepší ako samotná poviedka, ale na druhú stranu to bolo bez LGBT, takže ďakujem, bolo to o komixových hrdinoch, takže ďakujem a kasting bol zasa sympatický, takže znovu ďakujem.
Neuvěřitelné příběhy - Zahřívací kolo (2020) (epizoda)
Kombinácia čierneho s LGBT? Už v prvej poviedke boli náznaky LGBT, keďže brat hlavnej postavy mal priateľa a adoptované dieťa, toto je druhá poviedka a znovu LGBT. Asi začínam tušiť, prečo seriál neuspel, pretože toto by sa hodilo skôr do LGBT-Netflixu ako na AppleTV+.
Neuvěřitelné příběhy - Sklep (2020) (epizoda)
Veľmi sympatický time travel variant so sympatickým kastingom a pekným spracovaním. Dlho mi to ležalo na disku a vidím, že zbytočne.
Neuvěřitelné příběhy (1985) (seriál)
Silnejšie tri hviezdy z nostalgie. Rád som to pozerával v TV. Jednotlivé časti mali síce kolísajúci kvalitu, ale ako celok to bolo veľmi zaujímavé už pre dieťa, pre ktoré to asi aj najviac bolo mierené, takže ja si na to zaspomínam rád.
Love, Death & Robots - 3. svazek (2022) (série)
Bad Travelling, Kill Team Kill, Swarm a najme In Vaulted Halls Entombed. Brutálne skvelé animáky, brutálne technicky premakané, okamžitá potreba spracovania do celovečerákov. Takto by som charakterizoval mimoriadne silnú tretiu sériu. O takejto kvalite môže Black Mirror len snívať.
Love, Death & Robots - 2. svazek (2021) (série)
Nepatrne slabšie ako prvá séria, ale tá nastavila laťku príliš vysoko a mala aj najvyšší počet príbehov, takže jednoznačne mala navrch.
Love, Death & Robots - 1. svazek (2019) (série)
Vymakaná prvá séria, kde je síce najviac epizód, takže máme tu aj nejakú tú vatu, ale tých dobrých a hlavne tých skvelých je tu ďaleko viac. Takto sa to robí do psej matere a nie ako v Black Mirror.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Po katastrofálnej piatej rade prišla šiesta, kde sa nepatrne kvalita zvýšila, ale stále sa prešľapuje na mieste. Fakt sa nemôžem dočkať ďalšej série Love, Death and Robots, lebo tam sú príbehu o svetelné roky inde.
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (série)
Váhal som aj nad dvomi hviezdami, ale bolo to lepšie ako piata séria, tak aspoň za tri. Ale stále je to na hony vzdialené prvým dvom-trom sériam, ktoré boli kvalitatívne aj námetovo ďaleko preďaleko.