Oblíbené seriály (10)
Magnum (1980)
M*A*S*H (1972)
Přátelé (1994)
genialni..v sesti lidech a tolik dilu jim to vydrzelo:)
Ztraceni (2004)
Živí mrtví (2010)
ano..zacatek je otresne okopirovany..ale ono i tak se mi to libilo..prvni dve serie ve stylu lostu..vzdy na konci to nejzajimavejsi co vas prinuti hned se koukat na dalsi dil..u me to fungovalo spolehlive..celkem jasnych pet..bohuzel treti rada zatim vypada ze preslapuje cim dal vic na miste..uvidime..ale zatim jsem zklamanej:)
Aféra (2014)
Ve jménu vlasti (2011)
prvni dve serie zhlednuty behem par dni..bravo..nemohu se dockat co bude dal..:)
Hra o trůny (2011)
tenhle serial, tey vlastne prvni dejstvi serialu, jsem prozil jak na houpacce..ze zacatku super, nateseny...posleze rozcarovani a nakonec ocekavani..urcite si pockam na zacatek druhe serie a pak se rozhodnu zda pokracovat ci ne..zatim jsem na vazkach..:)