Recenze (1 077)
Duna: Část druhá (2024)
This is CINEMA!
Protivný sprostý holky (2024)
Stop Trying to Make Fetch Happen. Period!
One Piece - Season 1 (2023) (série)
Neuvěřitelný! První anime adaptace, která ctí předlohu a s repektem ji rozšiřuje (ehm - zdravím Zaklínače). Materiálu pro nadcházející série je mnoho. Snad bude Netflix nakloněn, neboť nadcházející story arcs jsou opravdu někde jinde. Máme se nač těšit.
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizoda)
Po pětiletém období temna návrat k jistotě. Objektivně by to bylo 3*, ale vzhledem k silné nostalgii, srdíčku na správném místě a zde přítomné trolí armádě XY nadhodnotím. Dle RTD mají být jednotlivé speciály diametrálně odlišné a já po pěti letech mám zase v Dr. víru. Allons-y!
Rick a Morty - Air Force Wong (2023) (epizoda)
Po fekální a sperma epce došlo i na blicí epizodu. Jak nízko ještě tahle série může klesnout.
Medvěd - Ryby (2023) (epizoda)
Televizní událost roku, ne-li posledních několika let. Masterpiece ve všech ohledech.
The Mandalorian - Season 3 (2023) (série)
Zaslepenost fanoušků Manda nezná mezí, přičemž třetí série jde ve stopách Obiho a doplácí na totožné chyby.
Avatar: The Way of Water (2022)
Jak bych mohl nemilovat Cameronův film, kde s láskou cituje vlastní Aliens a některé původní motivy rozvádí do fascinujících rovin. Imax je must. Druhá, třetí kinoprojekce je MUST as well.
American Horror Story - New York City (2022) (série)
Série natolik Murphymu a spol. osobní, že neměla od začátku šanci na úspěch v mainstream vodách. Možná proto se jedná o nejlepší sérii od Hotelu (a experimentální (meta) Roanoke). Symbolika a metafory jdou ruku v ruce s mrazivou, a dost možná nejděsivější společenskou výpovědí. Závěrečná double trip variace na Chrismas Tale je bezpochyby tím nejemotivnějším od Orphans. Po křečovitém Double Feature řádná resuscitace série.
Andor - Zúčtování (2022) (epizoda)
Naštěstí s atmosférou SW nemá nic společného. Tohle je pravděpodobně nejblíž, co se dostaneme k původnímu konceptu nezrealizovaného Underworldu.