Recenze (230)
Poslední souboj (2021)
Tak tomuto hovorim Masterpiece
Aquaman a ztracené království (2023)
Necudujem sa ze ludia uz na taketo filmy nechcu chodit. Uplna blbost, zbytocnost. Ten film nema zmysel, ziadne odovodnenie jeho existencie asi ako Peter Pellegrini
Zabiják (2023)
Pozeral som to na 6krat. Otrasna nuda. Nicim inovativne alebo originalne. Nechapem preco pribeh co by vydal na dvanaststranovu poviedku natiahli na nekonecnych mozno dvestohodin ci kolko toto mucenie divaka vlastne trvalo. Fincher mohol ist radsej namiesto toho na bicykel alebo kolobezku alebo ja neviem co dnesne deti robia ked sa nudia
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Strasny brak. Skoda casu sledovat. Okrem uvodnych 15min kde nahanacka vo vlaku ako tak pripomina stareho Indiho, zvysok filmu je priserna nedobrodruzna zlatanina s tak debilnymi dedukcnymi odhaleniami hadaniek az to boli
Marvels (2023)
Dobre im tak ze toto prepadlo. Snad si v holyude uvedomia ze nikoho nezaujimaju feministicke sracky o troch lezbach
Suburræterna - V plamenech (2023) (epizoda)
Take nedotiahnute. No, hmm koniec dost sklamanie. Za 8 dielov tam bolo az prilis vela prestreliek typu, jedna skupina nabehne, bez rpzmyslu a taktiky zacne strielat,druha skupina to ako tak odrazi a zrazu vsetci niekde zmiznu bez toho aby to dotiahli do konca.
Loki - Velké poslání (2021) (epizoda)
Po 100 rokoch konecne zaujimavy Marvel. Po dlhej dobe jediny skutocne zaujimavy a neplochy hrdina z detskych marvel komixov pre mladych homosexualov
The Walking Dead: Daryl Dixon - Alouette (2023) (epizoda)
Takto sa to robi do psej matere!
Malá mořská víla (2023)
Skaredsiu cernosku uz nevedeli najst? Ale aspon ma oci ako ryba na boku hlavy
Všechno, všude, najednou (2022)
Tak asi najhorsi oscarovy film vobe. Total y nezmyselny blabol. Ostatne filmy toho toku museli byt fakt priserne ak tento paskvil vyhral film roka