Poslední recenze (14)
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Pro mne zatím nejděsivější (a nejúděsnější) díl této série. Ani jeho název jsem nepochopil. Proč se to nejmenuje "Vlhké suché zipy"?
Radost až do rána (1978)
Jsou filmy, na které se (rádo a snadno) zapomíná. Toto je přesně jeden z nich. Jedním slovem: Kachlík. Druhým slovem: marast. Filmový, ideologický a všeobecně dobový. Pseudoproblémy, pseudolidské vztahy, pseudoidylický život normalizačního husákovského socialismu. Párala opravdu nemusím. Tohle se snad ani nedá hodnotit.
Skleněné peklo (1974)
Dnes již klasika katastrofického žánru. Vzpomínám si, jak tištěné plátky později rozebíraly rivalitu McQueen vs. Newman, co se týče jejich honorářů. Steve chtěl údajně honorář vyšší než Paul (takové to nepostradatelné kolegiální hecování „Kdo je větší filmovou hvězdou?“) a údajně mu to producenti i slíbili. Fred Astaire potěšil, protipožární zabezpečení amerických věžáků již nikoli.