Recenze (192)
Cesta samuraje (2010)
Je priam až nemožné ako sa Geoffrey Rush do takých úloh hodí, škoda pomalšieho tempa 65%
Elitní zabijáci (2011)
Fajn, má to par chýb, sakra , ale keď de niro vyzerá s pištolou v ruke stále drasticky hlavne kvôli nemu hviezdička hore starej dedek ma stále na to vybaviť si svoje problemy ručne stručne
Blade: Trinity (2004)
Ryan Reynolds ako hlaškovaci boxovaci panačik bol skvely , To mě teda poser!, ... To mě poser na holý záda. ! :D
Transformers 3 (2011)
Prvá polovica filmu nuda s prvkami humoru ktorú zachránil Malkovich - on je proste PÁN a druhu polovica filmu je kurva nadupaná nasteroidovaná akcoiu a akciou
Spartakus (2010) (seriál)
Niečo paradne, ... take niečo mi tu chýbalo uzz dlho neskutočný masaker som velice spokojený :D, posledna časť prezreta no proste nadhera trebalo by ďalšiu sériu :), 2. séria prezretá, luxusná podíívana :)
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
KURVA!! to je náárez AC/DC forever a dikky za ten Warshavskýý Mejdáán minulého roku :D
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Steve Buscemi je Pán :)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Bezkonkurečne NAJlepší diel celej zbesilovskej série, a takysto zatial NAJlepší akčný film tohto roku, to, čo znamenal súboj SLY Stallone vs. Steve Austin pre minulý rok tak tento rok to znamená určite pre dvojicu Vin Diesel vs. The ROCK - BRAVO!!
The Runaways (2010)
Michael Shannon bol proste Geniálny :D
Správci osudu (2011)
1000. Hodnotenie a aj veľká spokojnosť s filmom :)