Recenze (335)
Nedotknutelní (2011)
veselé, smutné, dojímavé, zábavné, úsmevné, tragikomické... dokonca aj ja musím uznať, že ten príbeh je pekný a spracovanie o to lepšie... hlavné herecké duo akoby spolu strávilo celú život, scenár fungoval, hudba fungovala, stopáž fungovala... a ten film sa tak krásne pozerá s nežnejším pohlavím v náručí... 9/10
Jak vycvičit draky: Dar Nočního běsa (2011)
nebudem klamať, HTTYD si ma neskutočne získal... či už film, alebo aj prvý 20 minútový sequel... a tento druhý je ešte o niečo málo lepší... na spríjemnenie čakania na filmovú dvojku a neistý seriál vynikajúce... 9/10
Bláznivá, zatracená láska (2011)
romantická komédia... žáner ktorý u mňa v obľúbených filmoch má zastúpenie až 3x, inak je to vždy trápna nereálna blbosť na ktorú sa nedá pozerať a ani počúvať.... po Crazy Stupid Love to je ale zasa o niečo lepšie... pekný príbeh, ktorý sa dobre zamotáva a pekne plynie, hoci od začiatku je každému jasné kto je kto a ako to dopadne, aj tak sa na tom dá vynikajúco pobaviť... to, čo sa mi páčilo na celom Hitchovi je tu ale iba začiatok a Ryan Gosling ide narozdiel od Willa Smitha o niečo ďalej a celý dospelý vzťah ktorý je na popredí dáva filmu ešte iný rozmer... k tomu prekrásna Emma Stone, tentokrát nie až taký trápny Steve Carell a Julianne Moore... občas letmý smiech cez slzy, občas výbuchy huronského rehotu... zaradzujem medzi obľúbené filmy.... a P.S. : po Goslingovi by som skočil v tomto filme aj ja.... 9/10
Warrior (2011)
jednoduchý priamočiary dej bez nejakých výrazných chybičiek, pekne spracované vzťahy a pomerne dobré súboje...teda... dalo sa na ne pozerať... keď to všetko dám dokopy - vynikajúce... nemyslel som si, že ma tento rok ešte nejaký film takto poteší... Fighter a Wrestler sa môžu ísť schovať do kúta...a Tom Hardy je zviera... 9/10
Drive (2011)
vynikajúci thriller, kde sa mafiáni tvária ako mafiáni, ženská krása je ukrytá v hlbokých očiach a hlavný hrdina je nový mlčanlivý Clint Eastwood, ktorý prehovorí len keď to je potrebné... dávno som si neužil kombináciu melanchólie, lásky a naturalistických scén tak ako v tomto filme... všetko podtrhnuté elektrizujúcim score od Cliffa Martineza... chcem noc, chcem americký muscle car, chcem kožené rukavičky a chcem k tomu hudbu z filmu... pre mňa jeden z best filmov roka 2011...9/10
Vzpomínky na lásku (2004)
takéto filmy robia česť romantickým filmom.. nie tie americké bullshity, ktoré chrlí na nás hollywood jeden za druhým... herecké výkony na vynikajúcej úrovni... príbeh pekný a veľmi smutný.. hudobný doprovod výborný... odkladám si do zbierky na ďalšie pozretia... 9/10
Čtyři lvi (2010)
veľmi podarená komédia plná zvláštneho humoru... od začiatku až do konca som sa nad absurdnosťou scén neskutočne bavil a chytal sa za hlavu... koniec filmu to samozrejme vyhral - zabitie Bin Ládina to u mňa úplne zaklincovalo a musím dať 9/10
Sejmi je všechny (2007)
vynikajuca parodia na vsetky hrdinske akcnaky poslednej dekady... nekonciaca akcna zabava, dobry Clive Owen, najkrajsia mama na svete Monica Belluci, vyborny vyber na soundtrack a velmi vydarena choreografia... a zabijacka mrkva? odteraz jednu nosim vzdy so sebou.... 9/10
Černý pásek (2007)
vynikajuci... pre kazdeho vyznavaca vychodnych filozofii alebo bojovych umeni povinnost... cistota prevedenia subojov a hlavne ich pravdive zobrazenie? to sa vo filmoch casto nevidi... + k tomu pomerne minimalisticke spracovanie s prijemnou hudbou a nie prilis zlozitym dejom... ale to k takemuto filmu ani nepatri, je to zbytocne... 9/10
Spartakus (2010) (seriál)
pot, krv, vino a semeno tecu prudom... a to vsetko v uzasnom vizualnom sate... co viac si moze divak priat?