Recenze (335)
Pot a krev (2013)
neskutočný výplach mozgu podľa skutočnej udalosti... budiž... presne to som momentálne potreboval... Michael Bay má na konte asi svoj najlepší film a u mňa malé bezvýznamné plus za to, že ma rozveselil po veľmi dlhej dobe... Wahlberg imho poslabší, hoci to hral presvedčivo, The Rock ako kresťanský fanatik fičiaci na kokse ok... 7/10
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
jednotka sa mi nepáčila, ale oproti svojmu pokračovaniu bola roztomilá, mala nápad a akotak rozumný dej... dvojka je... detinská, prehnane milučká a neskutočne hlúpa (asi starnem... mať 5 rokov tak paráda..)... a farbičky, nezabudnite na farbičky... "štyri z desať"
Hunger Games (2012)
bolo okolo toho také haló, až som sa začal tešiť... keby som to videl bez všetkých tých kecov a ospevovačiek, tak by som si povedal, že ok film... ale takto? ťažké sklamanie.... duo hlavných postáv je síce fajn, ale inak sa z toho dalo určite vytrieskať viac... nič extra... ani ten soundtrack od Howarda ma nejako nedostal.... 5/10
Lorax (2012)
musím povedať, že z traileru vyzeral tento animák super, ale všetky dobré scény boli bohužiaľ práve v ňom... inak nič moc... grafika priemerná, vtip nikde, nejaké poučenie o tom, že si treba vážiť prírodu a rodina nás vždy iba vycicia sa určite dalo podať aj inak.... 4/10
Pěsti ze železa (2012)
ako doboha do tohto filmu dotiahli Russela Crowa? seriózne - to bola prvá otázka po dopozeraní... Ako ja akčňáky rád... aj čínske lietačky a podobné blbosti - ale toto bolo moc aj na mňa... a ten NEGramotný "herec" RZA, ktorý nie je schopný ani artikulovať? akoby nestačilo, že mi pil krv celú 5. sériu Californication? ... brrr, sklamanie... 3/10
Projekt X (2012)
zaujímavý nápad, dynamicky natočený a jízda ako sa patrí... ale asi starnem, lebo tento film ma neoslovil tak ako keby som bol ešte vo veku hlavných hrdinov... ale inak pekná oddychovka ...6/10
Arthur (2011)
mno ak mám hodnotiť prvú polovicu filmu tak super... bavil som sa, malo to nápad, malo to vynikajúceho komika... druhá polovica filmu umrela a ja som odpočítaval minúty kedy to už skončí... škoda... dúfal som, že to bude o niečo lepšie... 5/10
Auta 2 (2011)
oproti prvému dielu výrazne slabšie a infantilnejšie... škoda... na pár veciach sa tam zasmiať dalo, ale inak nič moc.. čakal som viac... nie priemer...5/10
Barbar Conan (2011)
strach a hrôza.. .klišé za klišé... oproti starému Conanovi slabý odvar... polovicu rekvizít bolo možné vidieť v iných filmoch.. a pritom také fajn obsadenie... triky, výprava, hudba, dej... všetko o ničom... 3/10
Barbar Ronal (2011)
ok, berme to ako malý Dánsky filmík - v tom prípade je to relatívne ok... keby to bola americká produkcia, asi si schuti poviem - What The F? pár trhlín, ktoré vynahrádza absurdita, roztomilá animácia a hláškujúci barbari... no fajn... 6/10