Oblíbené seriály (10)
Firefly (2002)
imho best serial ever... skoda ze ma iba 14 casti... a na druhej strane to je mozno dobre, aspon si zachoval vysoku kvalitu - neobycajne spojenie sci-fi a westernu, anglictiny a cinstiny, akcie a vtipu - to su veci ktore Firefly robia jedinecnym a nezabudnutelnym serialom, clovek co vyberal hercov mal ocividne tiez stastnu ruku - kazdy sa na svoju postavu vyborne hodi a dodava jej svojsky smrnc... toto je proste serial ktory mozem pozerat kedykolvek a v akomkolvek stave - zrelaxuje, potesi... a 6. epizoda je uplne genialna ked ma clovek depresiu... mozem iba odporucat
Futurama (1999)
Californication (2007)
Castle na zabití (2009)
Black Books (2000)
Tento sitcom som zhltol za 2 dni, je pravda ze tych dielov nebolo vela, no snazil som sa vychutnat si to od prveho az po posledny diel. a presne to sa mi aj podarilo. Uz davno som sa tolko nenasmial a nenaplakal pri niecom. IT Crowd je jednoznacne uzasny serial, no predsalen BB ma pre mna osobitejsiu atmosferu - Bernard, jeho poskok Manny a Fran su ukazkou minimalne rovnakej asocialnosti ako particka z IT Crowdu, naviac doplnena beznymi ludskymi starostami a neduhmi(zhananie penazi, jedlo, alkohol, cigarety, intrigy). Tento serial mozem kazdemu jedine odporucat a pre tych, co nemaju radi anglicky humor - nech ho pochopia, lebo je skratka genialny :)
Dexter (2006)
Dr. House (2004)
Spartakus (2010)
pot, krv, vino a semeno tecu prudom... a to vsetko v uzasnom vizualnom sate... co viac si moze divak priat?