Recenze (45)
Vánoční koleda u Černé zmije (1988) (TV film)
dal by som aj 6*..:-D..Ebenezer Blackadder the kindest man in all England..:-D..Dickens sa musí v hrobe obracať
Godzilla (1998)
nemôžem zato..mne sa to páčilo..:)
Hvězdná brána (1994)
jediný Emmerichov film, ktorý naozaj stojí zato si pozrieť...a ani James Spader odvtedy nemal poriadny film..:) žeby niejaký Emmerichov syndróm?..:)
Den poté (2004)
Keby Emmerich točil reklamy tak by som možno sledoval TV častejšie..filmy nie sú pre neho to pravé..:)
Let's Dance 2 (2008)
boli sme na tom so školou v kine..a bolo to prvýkrát čo som niekomu zaspal na pleci počas filmu..pod absolútne debilný scenár so samými klišé klesli len herecké výkony 30-ročných hercov snažiacich sa o stvárnenie teenegerov do toho hip-hopova hudba a typické som najviac COOL a vy ste nič a máme jasný odpad
Frasier (1993) (seriál)
Great..!
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
keby to nebol muzikal tak 5...Johnny Depp..rozhodne nie je spevák..dost tomu chybala rozpravkovosť iných Burtonovských príbehov.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
a dve hviezdy za ten koniec....
Underworld: Evolution (2006)
neviem ako je to možné ale bavil som sa oveľa viac ako pri 1..a Kate...zas ta jedna * len pre teba..:)
Underworld (2003)
no 2* za vizuál 1* za Kate Beckinsale...