Poslední recenze (24)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Bohužel za mě nejslabší díl. Ačkoli to dějově bylo super, hodně mi tam scházelo to co je pro tuhek sérii typické: humor a kvalitní hlášky. Celé to jelo na hodně vážnou notu a to není to co od této série čekám. Škoda no :(
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Čím víckrát si ho člověk pustí, tím je lepší. ♥️
Thor: Láska jako hrom (2022)
S tím rádoby humorem se tady až moc tlačilo na pilu a "dětská" složka to celé poslala do kytek úplně. Škoda, přitom Bale byl jako záporák vynikající a Natalie Portman jakožto super hero taky.