Recenze (63)
Ajťáci (2006) (seriál)
Jeden ze seriálů, které můžu vidět i 100x a stejně se vždycky směju na celé kolo. Aneb "zkoušeli jste to vypnout a zapnout?" 😂
Basquiat (1996)
Každému se tento film líbit nemůže, mě ale zaujal. Má atmosféru, která zachycuje zhýralý život umělců, jejich vzestup a pád. U Basquiata hodně rychlý, drogy ty hold umí divy. Připomínat úžasného Bowieho bych asi nemusela, ale nemůžu si pomoct, i když Jeffrey Wright se taky výborně sžil se svou rolí. Mimochodem soundtrack je úžasný.
Biohackeři (2020) (seriál)
Wow! Čekala jsem ledacos, s trochou předpojatosti vůči německé kinematografii.. ale tento seriál pro mě byl naprosté překvapení (příjemné). 1.serii jsem zkoukla na jeden nádech, nemohla jsem se od děje prostě odtrhnout. Herecké výkony na jedničku, především hlavní hrdinka Emma/Mia. Po dlouhé době jsem u něčeho cítila šílené napětí, které mi proudilo tělem (hlavně u posledních 3 dílů, kdy jsem pomalu nemohla ani dýchat) a zvědavost Mám takový pocit, že se na 2.serii podívám ještě dnes :))
Blue Beetle (2023)
Taková Škoda, přitom potenciál by to mělo dobrý, ale… Rodina hlavního hrdiny je nesnesitelná (i když ne nesnesitelnější než hlavní hrdina, na jeho oblíbenou větu “nechci nikoho zabít” by se mohla hrát chlastací hra) a všechno to tak nějak připomíná filmy typu Spy Kids. Nebýt tak hloupého scénáře, mohl z toho být dobrý film, protože po technické stránce je vše v pořádku.
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Naprosto geniální! 😂
Červený drak (2002)
Spojení Hopkinse a Edwarda Nortona... Ještě teď mi běhá mráz po zádech.
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilace)
Michaela jsem vždy zbožňovala a vždy taky budu. HE ROCKED MY WORLD !
Death Note (2017)
Myslim, že pokud divák nebude očekávat horror, může si ten film užít. Neznám předlohu, takže možná jsem co se týče hodnocení vstřícnější.
Don't Knock Twice (2016)
Náhodou velmi příjemné překvapení - vzhledem k některým přehnaně negativním komentářům tady. Námět možná ohraný, ale zpracování a rozuzlení nikoliv. Jinak to má v podstatě vše, co by pořádný horror měl mít.
Dorian Gray (2009)
Nevím, jak tento film můžou brát "nečtenáři" slavné předlohy od Oscara Wilda. Ale pro mě, jakožto čtenáře této knížky a také jejím obdivovatelem, nemůžu říct nic jiného než, že mě film naprosto zklamal. Nejen, že jsem si Doriana, a hlavně malíře Basila představovala jinak, ale dějově to bylo velmi ochuzeno. Všechny věci, které se v knize odehrávaly průběžně se ve filmu staly až moc rychle, a další polovinu filmu se jen režiser snažil navodit atmosféru. Což se samozřejmě nekonalo. Kde se ztratil Wilde?