Recenze (175)
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Průměrný americký rodinný seriál...
Power Rangers: Operace Overdrive (2007) (seriál)
Fůůůůůůůůůůůůůůj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moonwalker (1988)
JACKSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kill Bill 2 (2004)
Dokonce lepší než jednička a to mluví samo za sebe.
Vetřelci (1986)
Klidně si říkejte jaký sem pako, že nemám vůbec žádnej vkus a takový věci, ale pro mne to byla vážně pikovina bez vkusu a dobrého nápadu. Opravdu moc přehodnocený film! U mě asi největší sklamání vůbec! To jsem radši přepnul na Anakondu: Honbu za krvavou orchidejí! U mne pouze 5% ze sta.
Michael Jackson: Number Ones (2003) (video kompilace)
Skvělej člověk! Bohužel zemřel na zástavu srdce :(((... PROČ ON?!
Underworld: Evolution (2006)
Stejně jako u jedničky : No,no...
Srpnový underground (2001)
To ste všichni takový úchylové, že tomu dáváte tři hvězdy ?! To ste asi nějací psychopati, NE ?!!! Taková nesmyslná brutalita a vám se to líbí ?! To snad ne ?!
Invaze světů (2005)
Jenom kopírujou....
Transformers (2007)
1* za efekty... Od tohoto ,,áčka,, jsem čekal víc ! MNOHEM VÍC !!!