Recenze (27)
Taxi, taxi (2000)
Upřímně řečeno,čekal jsem víc.Nejsmutnější ovšem je,že se Francouzi tak úzkostlivě snaží dohnat americké akční filmy,až z toho vzniklo něco úplně směšného,jako v tomto případě.Když už se kurva po někom opičím,tak se přece aspoň trochu snažím ne?
Shrek (2001)
Tak tenhle animovaný film je prostě klenot.Při každém sldování si musím dát bacha,abych nepraskl smíchy.Strašně mě ale sere,že jsem ho neviděl s originálním dabingem např.Mikea Myerse,Eddiho Murphyho nebo Cameron Diaz.
Šestý smysl (1999)
Ať jsem si o Brucovi Willisovi myslel cokoliv,tak tento film mě přesvědčil ,že to je vynikající herec.Snímek ,který člověka napíná a mě osobně i strašně děsí.Smekám před Brucem Willisem a dalšími skvělými herci tohoto filmu.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Asi si budete myslet,že sem šílenec a já vám to nezazlívám,ale mě prostě Rexovy příběhy vždycky strašně přitahovaly a nemohl jsem od bedny odtrhnout oči.A tak pěkné prostředí pro tento seriál jako je Vídeň už ani být nemohlo.Velice vydařený seriál.Blahopřeju
Wolffův revír (1992) (seriál)
Některé díly nadchnou,při jiných ihned berete do rukou ovladač a přepínáte.I tak docela v pohodě.Naprosto průměrná záležitost.
Arabela (1980) (seriál)
To je tak skvěle a nádherně udělanej seriál,že jsem se na každý díl Arabely nesmírně těšil a nahrával jsem si ty díly na kazetu a pouštěl si to znovu a znovu.Jedním slovem GENIÁLNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!
Pianista (2002)
Skvělý film a možná i životní výkon Adriena Brodyho
Na samotě u lesa (1976)
Česká klasika,která potěší a pobaví každého.Tenhle film nemá chybu.
Pat a Mat - Blatník (1994) (epizoda)
Obecně si myslím,že Pat a Mat potěší a pobaví úplně každého.Nemá prostě chybu a je to úžasný seriál.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Velmi působivé,tajemné a napínavé příběhy.Gratuluju.Seriál se podařil.