Oblíbení režiséři (10)
A co dále, Baltazare, Muška, Kapsář, Něžná...
Alice ve městech, V běhu času
u tak proměnlivého režiséra je to poměrně složité, dá se říct, že mě fascinují určité momenty jeho filmů, nejsilnější zážitek je vždy jen fragment z něčeho. Jinak např. Socialismus, Nová vlna, Všechno je v pořádku, Zdrávas Maria, Žít svůj život, Banda pro sebe, Mužský rod, ženský rod...
Pravidelní milenci
Podivnější než ráj, Hranice ovládání, Kafe a cigára, Noc na Zemi, Mrtvý muž,...
Zrcadlo
Andy Warhol
Nejlepší filmy:
Saturday Night Live (1975) (pořad)
Chelsea Girls (1966)
Vinyl (1965)
Pět měsíců a tři dny, Smrt neexistuje, Pokoj, Smutná žena, Miluji tě, dívko z parku, ... noa třeba ještě něco natočí
Markéta Lazarová
Werner Herzog
Nejlepší filmy:
Fitzcarraldo (1982)
Aguirre, hněv Boží (1972)
Stroszek (1977)