Recenze (2 127)
Zvony pana Mlácena (1973) (TV film)
Milá komedie, kde mistři herci předvádějí, co je to herectví. Je to tak přirozené, jak ani víc nelze. 75-80%.
Brilantní plán (2007)
Sice mě to občas štvalo, ale jinak nenáročná zajímavá záhadná podívaná, 70%.
Smůla (1972)
Sledovatelné, trochu netradiční, spíš vážné, něco z historie, ale celkově jen mírný nadprůměr. 65%.
Nedotknutelní (2011)
Pěkně podané, zasmál jsem se od srdce. 75%.
Mára jde do nebe (2022)
Tak trochu typický český dokument, ale když se s tím srovnáte, dostanete celkem zajímavý příběh. 70-75%.
Zátopek (2021)
Když mi u filmu několikrát tečou slzy dojetím, nemůžu jinak než plný počet hvězd. Výborný Neužil, ale nejen to.
Hřích (2019)
Zajímavý pohled na velikána, pro mě mimo jiné až příliš věrohodně zobrazuje špínu doby, což dodává filmu autenticitu, ale stává se tak méně přístupný. Ve službách papeže z roku 1965 se mi líbilo o stupeň více. Tento film stárnoucího režiséra 65%.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Pěkná podívaná, která nenudí, má i trochu toho humoru, pěkné exteriéry. 65%.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Po trochu rozpačitém rozjezdu zábavné a veselé, podobně jako první díl. 70-75%.
Hon na pačlověky (2016)
Po dlouhé době konečně zase film, u kterého jsem se opravdu bavil, kochal, vychutnával... 85%.