Recenze (2 127)
Room (2015)
Výborné herecké výkony a celkově dobře podané. 75%.
Piráti na vlnách (2009)
Super hudba doplněná trochou legrace, ale ke konci už je to vše zbytečně moc natahované. 75%.
Smolný den pro Skopce (1971)
Bohužel se jedná o dost průměrnou detektivku, která nemá nic, co by stálo za pochvalu, naopak je místy silně kýčovitá. 60%.
Edith Piafová (1974)
Nerozumím tomu, proč stejnojmenný film z roku 2007 má vyšší hodnocení a proč ho vůbec někdo natočil, když tento film je ukázkou téměř dokonale zvládnutého životopisného filmu s vynikajícím hereckým výkonem hlavní hrdinky. Film je tak živočišný a bezprostřední stejně jako Edith. Film se dle mého může řadit mezi ty nejlepší životopisné snímky. 80%.
První zrádce (2019)
Asi tak první třetina opravdu dost slabé, pak to bylo poutavější a zajímavější, ale celkově takové béčko, které má snahu být áčkem. 60%.
Monstrum (1994)
Z velké části trapné a nudné, ale chvílemi to chytá šťávu a jednou jsem se fakt rozesmál nahlas. 40-60%, slabé 3*.
Policejní inspektorka (1980)
Já mám prostě pro tyhle francouzské filmy slabost. 75%.
Sedm a víc (1973)
Tento film má tu správnou atmosféru raných 70. let v Americe, s velkými neobratnými, ale kouzelnými auty. Je to taková slabší odrůda Bullittova případu, dost slušná podívaná. No a že Roy v závěru dokáže z revolveru vypálit osm ran za sebou, to přece nehraje roli (a to tentokrát myslím bez ironie, u tohoto filmu to prostě nevadí). 75%
Přes velký předěl (1976)
Jak lze z jednoduchého scénáře vykouzlit milý a poutavý příběh s krásnou živou i neživou přírodou. Balada pro oči i duši. 85%.
Pete a Tillie (1972)
Stará vykopávka, která možná mohla zůstat pohřbená, ale ČT ji oživila - průměr, 65%.