Oblíbené seriály (10)
Ajťáci (2006)
Celkem zábavné, ale chybí tomu trochu víc nápadů a uvítal bych taky trochu víc skutečně z IT branže (18.7.2009 po první sérii). Během doby jsem viděl i druhou a třetí sérii - část s českým dabingem. V originále je to ovšem o 50% lepší. Tyto části mi přišly trochu slabší. Teď jsem shlédl poslední čtvrtou sérii a řekl bych, že patří mezi nejlepší. Hodnocení zvyšuji na 85%. 17.1.2012.
Taková normální rodinka (1971)
Kdysi jsem sledoval a dobře se bavil, nejsem si ale jistý, jak bych to strávil nyní. V takovém případě už raději nebudu ani sledovat.
Mr. Bean (1990)
Některé scénky jsou k potrhání (na 100% 5*), celkově ale je už tak ohrané, že dávám 80% (18.7.2009). Další díl viděn 25.5.12 a výborně jsem se bavil, 90% a 5/5.
Místo nahoře (2004)
Seriálům se vyhýbám jako čert kříži, ale nějakým omylem jsem se v posledních letech dostal ke dvěma původním českým (Místo nahoře a Dobrá čtvrť) a oba jsem sledoval velmi rád. 85%
Dobrá čtvrť (2005)
Seriálům se vyhýbám jako čert kříži, ale nějakým omylem jsem se v posledních letech dostal ke dvěma původním českým (Místo nahoře a Dobrá čtvrť) a oba jsem sledoval velmi rád. 85%
Ovečka Shaun (2007)
Roztomilé, legrační, pro děti i pro starší. 85%.
Maxipes Fík (1976)
Především první série o Fíkovi je nesmrtelná, můžu sledovat neustále a řekl bych, že spoustu z toho zlidovělo (To si vypiješ. Když vypiji, tak vypiju). Skvěle namluvil Pepa Dvořák. 100%.
Znovu u Spejbla a Hurvínka (1974)
Hurvínka prostě miluju. Klasika klasik. Netřeba více slov. 100%.
Krkonošské pohádky (1974)
Skvělé především díky výbornému Trautenberkovi. 100%.
Arabela (1980)
Seriál mého mládí, když jsem ho sledoval, bylo mi 10 a pamatuji si ho (spolu s Návštěvníky) jako skvělý. Určitě ve své době, dnes už by to bylo ale asi jinak.