Recenze (58)
Taxi (2004)
Výborne som sa pobavila, len to človek od začiatku musí brať s nadsázkou.. supr!
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
ja mám slabosť pre tieto výmenne komédie, aj keď už väčšie klišé to byť nemohlo... no a ešte by ma zaujímalo, jak to, že sa tí mužskí v tele ženy vždy vedia tak dobre namalovať? ;)
My dva a křen (2006)
Prvá časť filmu, kde Kate hrala prísnu manželku jej moc nesadla. Skor jej slušia role, kde hrá tú pohodovejšiu...
Šéfe, jsem v tom! (2009)
Malo to docela spád :-) to, že v romantických komédiách je koniec jasný v prvej minúte, snáď netreba rozoberať - inak by to neboli romantické komédie
Jeden den v New Yorku (2004)
No a dve iba preto, lebo potom som videla este horsiu komediu :) den v new yorku si viem predstavit lepsie straveny.. .
Slídil (2007)
Úlet, supr úlet!!
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Kombinácia sitkomu a reality show/dokument (kamera) na mňa nejak nefunguje.
Maska (1994)
Čím som staršia, tým zdvíham hodnotenie starých filmov. Ale Maska si zaslúži 5*, lebo doposiaľ snád nebol natočený film založený na rovnakom princípe a Jim Carrey si to za zahratie rozhodne zaslúži.. inak úlet.
Velký (1988)
Tento film som videla snáď už stokrát a mám dojem, že je ako víno - čím starší, tým lepší. Snáď je to nostalgiou za DOS-ovskými počítačovými hrami a príliš geometrickými hračkami... a vlastne premýšlam, či sa mení aj pohľad na dej a či som niekedy túžila, aby film skončil inak :-)
96 hodin (2008)
Dobry akcnak aj pre holky... ale tych par MacGyverovskych kuskov som mu neverila ;-)