Poslední recenze (75)
V zajetí kouzel (2015) (seriál)
Do pozadí dobré, nápad trochu vykrádá Harryho Pottera, Narnii a přidává do nich sex (asi qby se na to generace Z vůbec mohla koukat). Výsledek panoptikální, aneb když největší padouch začne najednou zpívat muzikál.
Ricardovi (2021)
To byl strašlivý týden! Kolikrát to ve filmu zaznělo - a proč? Aby tomu člověk uvěřil. Ten týden zas tak strašlivý nebyl, šlo o dost běžný provozní týden a snaha filmařů udělat z pár malicherností strašlivé kauzy života a smrti se úplně nepovedla. Povedl se ale casting, což ukazují i oscarové nominace. Režii se hezky povedlo seskládat scény tří časových os. Povedl se celkový vizuál.
Upgrade (2018)
Dost mi v poslední době chybí dobré Minority Reporty. Upgrade k nim určitě patří. Kriminální zápletka hodná mistrů detektivek, do toho postpostmoderní svět chytrých domácností a supermoderní architektury, ponurá atmosféra. Příště s trochu lepšími herci a bude to 100 %.