Recenze (116)
Mosazná konvice (2012)
Oddechovka, chvílemi ovšem nudí.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Pro mě, trošku odfláknutý konec...
Cesta domů (2003)
Klobouk dolů před lidmi z Cesty...
Bouřlivé výšiny (1992)
Moje nejoblíbenější kniha z mladí, ale u filmu jsem se modlila, at uz je konec.
Philomena (2013)
"Buď slušný k lidem, stoupáš-li nahoru. Mohl bys je potkat, až půjdeš dolů."
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Je pravda, že horoskopy mohli tvůrci úpně vypustit, ale v jádru mě seriál docela baví.
Nevyřízený účet (2013)
Moc se omlouvám. Ale prostě ne!
Padesát odstínů šedi (2015)
Panebože, co jsem si jako myslela, kdyz kniha je takovej brak?! Bohužel film nebyl o nic lepsi. Kino bylo narvane k prasknutí, vsichni se smáli skoro všemu - coz jsem nechápala, cemu se jako smejou. Skoda.
Paterčata (2014) (seriál)
Co vlastně vy lidi hodnotíte?!
Nejvyšší nabídka (2013)
Skvělý Geoffrey Rush!!!