Recenze (245)
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Proč proboha takovéhle filmy točí??? V prvním dílu ti hadi vypadali alespoň trochu reálně, ale co měly kurva znamenat tyhle digitální potvory??? Víc se k tomu asi nemá cenu vyjadřovat a už vůbec namá cenu se na to znovu dívat.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Zajímavý námět na televizní pořad, ale většího pičuse snad svět neviděl. Tomu kokotovi se nezavděčí nikdo s ničím. Zas takový machr to podle mě není..... Nevím na co si ten šulin pořád hraje.
Apocalypto (2006)
Všecko super, počínaje hudbou, herceckým obsazením, výpravovou a kostýmy, ale děj trošku jednodušší - závěr mi tak nějak připomínal, jak bych to nazval starověkého Ramba a ten konec, kdy příjížděli mořeplavci bůh ví odkud už si Mel mohl odpustit. Přišlo mi strašně vtipné, jak hlavní hrdina pod vodopádem vykřikoval, že je to jeho prales a že tam lovil jeho tata a budou tam lovit jeho děcka a pak sebou fláknul do první bažiny, která byla po cestě. No není to hňup?
Avatar (2009)
Audiovizuální orgie - hlavně ty vizuální! Škoda, že příběh je předvídatelný od začátku až do konce... Hlavní hrdina se dá na stranu modrých domorodců, chytne si největší létající potvoru na planetě, zamiluje se do dcery náčelníka a s pomocí zvířátek zachrání všechny a všechno....kolikrát tady něco podobného bylo - teď mluvím o příběhu jako takovém, ne o jeho provedení, aby si to někdo blbě nevykládal. Příběh sice vypadá jako klišé, ale jak s ním naložil Cameron je nepopsatelné...
Babylon A.D. (2008)
Typický akční film s Vinem Dieselem poslední doby. Scénář na hovno, děj o ničem, ale hlavně, že je po kom stílet. Stydím se, že se to točilo z části v Ostravě.
Barbar Conan (1982)
Lépe zfilmovaný příběh o pomstě jsem nikdy neviděl. Basil k tomu natočil soundtrack tak geniální, že snad na světě ani lepší není a pravděpodobně v budoucnu ani nebude.
Beowulf: Král barbarů (2005)
Tohle zpracování se mi líbilo mnohem více než Zemeckisův digitální počin. Už jen tím, že Grendel byl prostě "normální" člověk. Jen mi přišlo docela divné, že už jako dítě měl vousy.
Bezva finta (1985)
Nejlepší film o klaunovi, jaký jsem kdy viděl. Loupež v bance je naprosto výborná, ale po opuštění banky se děj začal nějakým divným způsobem zamotávat a film začal výrazně ztrácet dech. Prostě začínal trošku nudit... I tak to ale byla Belmondova výborná "one man show".
Bláznovo zlato (2008)
Od tohoto filmu jsem očekával jednoduchou, oddechovou a dobrodružnou béčkovou zábavu a to se do puntíku splnilo. Škoda, že se ve filmu mnohdy mihla spousta zbytečných a stupidních dialogů.
Blueberry (2004)
Indiáni asi moc dobře věděli, jak se kvalitně sjet. Film byl ale tak říkajíc "o ničem" a navíc měl tak pomalé tempo, že jsem měl obrovský problém to dokoukat do konce.